Retourbeleid

Als je om welke reden dan ook niet blij bent met je bestelling, laat het ons weten. Bij Moco Studios willen we dat jij helemaal happy bent met de spullen die je bij ons koopt. Dus als iets niet naar wens is, geef ons een seintje en we gaan er gelijk mee aan de slag.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling terugsturen?

Als je ervoor kiest om je product(en) binnen 14 dagen na ontvangst terug te sturen, zullen we het volledige orderbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van het product terugbetalen. Let op: het product moet worden teruggestuurd naar ons magazijn in China. De kosten voor de retourzending zijn voor jouw rekening en kunnen niet worden vergoed.

Volg de onderstaande stappen om uw product te retourneren:

1. Stuur ons een e-mail op info@mocostudios.nl waarin je aangeeft dat je jouw bestelling of een deel van je bestelling wilt retourneren. Vermeld hierbij je volledige naam, ordernummer en de artikelen die je wenst te retourneren.

2. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij de retourzending kunnen accepteren. Indien je retourzending is geaccepteerd, volg de instructies in de e-mail.

3. Als je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten wij het orderbedrag van de geretourneerde producten terug binnen vijf werkdagen via de betaalmethode waarmee is betaald.

Producten die aan een of meer van de volgende punten voldoen kunnen helaas niet geretourneerd worden:

  • Verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is, kunnen deze producten niet geretourneerd worden;
  • Producten die door de ondernemer zijn vervaardigd volgens specificaties van de consument (maatwerk); die persoonlijk van aard zijn;
  • die door hun aard niet kunnen worden geretourneerd;
  • Producten die vallen in de categorieën "Beauty, "Kids & Baby," en "Sport" kunnen helaas niet geretourneerd worden in verband met maatregelen op het gebied van hygiëne.

Annuleren van geplaatste bestellingen

Annulering van je bestelling is niet mogelijk. Onze bestellingen worden direct in het systeem verwerkt en daardoor is annulering niet meer mogelijk.

Beschadigde producten bij aankomst

Als je product tijdens het transport beschadigd is geraakt of je hebt het verkeerde product ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst contact met ons op. Na die tijd vervalt helaas de mogelijkheid tot retourneren.

Om het probleem snel op te lossen, stuur ons een e-mail met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel duidelijk te zien is. Het liefst ontvangen we foto's op een vlakke ondergrond waar zowel het label als het defect goed zichtbaar zijn. Deze informatie helpt ons om je bestelling in orde te maken en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Bij defecten sturen we altijd kosteloos een nieuw pakket de eerste keer en kunnen we helaas geen geld teruggeven. Als het product bij de tweede levering weer defect blijkt te zijn, betalen we het volledige aankoopbedrag terug.

Heb je vragen over beschadigde producten bij aankomst? Neem dan gerust contact met ons op via info@mocostudios.nl. We helpen je graag verder.

Productfouten of defecten na gebruik

Dat is vervelend! Het kan gebeuren dat er na verloop van tijd een productiefout optreedt, wat resulteert in een defect. Dit betekent dat het onderdeel kapot is gegaan en niet meer voldoet aan de normen die door de fabrikant zijn vastgesteld. Let op: slijtagedelen vallen niet onder productiefouten of defecten. Onder slijtagedelen vallen onder andere:

  • Aandrijfriemen;
  • Batterijen;
  • Remblokken en remschijven, remvoeringen, remtrommels;
  • Kettingen, lampen, pignons, banden en slangen;
  • Bewegende delen in de breedste zin van het woord.

Heb je vragen over productiefouten of defecten na gebruik? Neem dan gerust contact met ons op via info@mocostudios.nl.

Verkeerde producten ontvangen

We streven ernaar om alle bestellingen nauwkeurig te verwerken. Soms kan het echter gebeuren dat er een foutje insluipt en je het verkeerde product ontvangt. Geen zorgen, we lossen dit graag voor je op en sturen je kosteloos de juiste bestelling toe.

Heb je vragen over een verkeerd geleverd product? Neem dan gerust contact met ons op via info@mocostudios.nl.

Houd er rekening mee dat persoonlijke artikelen zoals ondergoed om hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden.